بزرگترین مجموعه فنی تخصصی پیانو

mani koosha

خدمات ما در کوشا پیانو

نگاهی مختصر به نحوه ی فعالیت و خدمات کارگاه فنی_تخصصی کوشا پیانو و توضیحات مدیریت مجموعه: مانی کوشا

گواهینامه ها و عضویت ها

  • عضو فدراسیون جهانی موسیقی FIM
  • تنها دارنده کارت طلایی انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران در رشته تکنسین پیانو
  • دکترای حرفه ای مهندسی فنی پیانو
  • رئیس مرکز تخصصی فنی پیانو پردیس جامع آموزش های آزاد و بین الملل
  • ریاست مرکز تخصصی مهندسی فنی پیانو تهران سازمان فنی و حرفه ای کشور
    گواهی نامه دوره آموزش کارشناس فنی پیانو از آموزشگاه آزاد هنری افتتاح مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران
  • مدرک رشته موزیک بیزینس از دانشگاه برکلی امریکا

کوک پیانو

شاید رایج ترین کلمه ای که در مورد سرویس پیانو شنیده اید واژه کوک پیانو باشد ، کوک پیانو در واقع فقط و فقط کشش سیمها تا فرکانس مطلوب است به گونه ای که صدای تولید شده کاملا استاندارد و شفاف باشد ، معمولا فرکانس رایج برای کوک پیانو بین ۴۳۰ تا ۴۴۰ هرتز می باشد ، که منظور از این فرکانس این است که مثلا در فرکانس ۴۳۵ هرتز با هر ضربه چکش به سیمها ۴۳۵ بار در ثانیه سیم ارتعاش میابد. کوک پیانو باید حتما توسط آچار مخصوص و با رعایت اصول ایمنی و استاندارد های علمی انجام شود در غیر اینصورت علاوه بر امکان پارگی سیمها ، خسارات جبران ناپذیری به تیونینگ پینها وارد خواهد شد. معمولا هر پیانو بین ۴ تا ۸ ماه یکبار به کوک نیاز دارد.

کوک پیانو

رگلاژ پیانو

شاید برای شما همواره این پرسش به وجود بیاید که رگلاژ پیانو اصلا چیست؟ آیا واقعا لازم است؟ چه تاثیری در صدای پیانوی من خواهد داشت؟ برای پاسخ به این پرسش ها با یک مثال ساده شروع میکنیم ، فرض کنید اتومبیل خود را جهت تعویض روغن به تعمیرگاه برده اید و در آنجا تعمیرکار به شما میگوید اتومبیل شما علاوه بر تعویض روغن ، به بالانس و میزان فرمان و تنظیم موتور احتیاج دارد ، در اینجا مثال تعویض روغن معادل کوک پیانو و تنظیم موتور و بالانس ، معادل همان رگلاژ پیانو می باشد … رگلاژ پیانو در واقع تنظیم فاصله چکش ها ، زمان رفت و برگشت آنها ، تنظیم بک چک ها و میزان کردن وزن کلاویه ها و تنظیم لت آف می باشد که پیانو در حالت استاندارد و یکسانی تنظیم میشود ، معمولا هر پیانو در حدود ۱ تا ۲ سال یکبار به رگلاژ نیاز دارد.

رگلاژ پیانو

ویسینگ و صداسازی

ویسینگ مجموعه فرایند بازسازی چکشها و ایجاد تغییر در آنها است که باعث می شود چکشها در اثر برخورد با سیم ، عامل تولید صدای مطلوب با کیفیت و بدون تیزی شوند ، در واقع ویسینگ معمولا تغییر صدای تیز به گرد و یا برعکس آن بر حسب نیاز نوازنده می باشد که در صورت نیاز نوازنده به این تغییرات می تواند هر ۱ تا ۲ سال یکبار انجام شود.

ویسینگ و صداسازی

مراحل سرویس پیانو

  • ملاقات و قرارداد
  • بازدید پیانو
  • تعمیر پیانو
  • تحویل

بعد از ثبت سفارش شما از سایت و یا راه های ارتباطی دیگر ، در اسرع وقت بعد از هماهنگی با شما عزیزان ، به صورت حضوری خدمت شما رسیده و جهت شروع پروژه قراردادی در زمینه سفارش شما با شما بسته میگردد جهت حسن انجام کار و پذیرش مسئولیت های ذکر شده طبق قرارداد .

بعد از به اتمام رساندن مرحله ثبت قرارداد ، پیانوی شما توسط کارشناس فنی پیانو مورد تحلیل قرار میگیرد جهت عیب یابی هرچه دقیق تر و انتخاب نوع ابزار مناسب در راستای رفع عیوب وارده .

با توجه به نوع سفارش شما عزیزان و با لحاظ نکات مربوط به قرارداد تعمیر پیانو توسط کارشناس فنی پیانو شروع میگردد ، ضمن اینکه تمامی مراحل انجام کار در مقابل و در حضور شما صورت میگیرد ، بنابراین نیازی به جابجایی پیانو و یا قطعات مربوط به آن ، نیست .

در پایان بعد از انجام عملیات مربوطه ، پیانوی شما توسط کارشناس فنی پیانو مورد تحلیل دوباره قرار میگرد ، همچنین در ادامه از شما خواسته می شود تا پیانوی خود را به لحاظ نوع تعمیر ، مورد آزمایش قرار داده تا از صحت آن اطمنینان حاصل فرمائید .

عیب یابی دقیق

گاهی در پیانو ایراداتی پدیدار می شود که ممکن است ، تشخیص اشتباه صدمات جبران ناپذیری را به پیانوی شما بزند ، بنابراین یک عیب یابی دقیق مستلزم یک کارشناس فنی پیانو می باشد .

پرداخت هزینه

قبل از انجام کار هیچگونه مبلغی از شما دریافت نخواهد شد و در پایان در صورت بروز مشکل و نارضایتی شما عزیزان هیچگونه مبلغی دریافت نخواهد شد .

کارشناسی و بازدید پیانو

کارشناسی و بازدید پیانو
عیب یابی ، تایید کیفیت
اصل بودن و قیمت گذاری
جهت خرید و فروش پیانو

تضمین و گارانتی

این بخش فقط شامل سرویس کامل پیانو می باشد ، به شما یک برگه گارانتی داده خواهد شد که به موجب آن مواردی که شامل گارانتی شود به مدت معلوم سرویس دهی رایگان صورت خواهد گرفت .

با تکنسین های کوشا پیانو آشنا شوید

کارشناس ارشد فنی پیانو آقای خشایار روحی

کارشناس ارشد فنی پیانو آقای خشایار روحی

کارشناس فنی پیانو آقای میلاد گلنراقی

تکنسین فنی پیانو آقای گلنراقی

تکنسین فنی پیانو آقای علی فامرینی

فامرینی

تکنسین فنی پیانو آقای تیرداد نواب

تکنسین فنی پیانو آقای تیرداد

کارشناس فنی پیانو آقای سعید گلزاده ( نماینده رشت )

کارشناس فنی پیانو آقای سعید گلزاده

کارشناس فنی پیانو آقای سبحان زینی ( نماینده اصفهان )

کارشناس فنی پیانو آقای سبحان زینی

کارشناس فنی پیانو آقای فائز چوپانی ( نماینده قائمشهر )

کارشناس فنی پیانو آقای فائز چوپانی

محاسبه هزینه

هر بخش مربوط به رفع مشکل پیانو هزینه ای جداگانه دارد و جهت محاسبه هزینه دقیق باید حضورا عیب یابی انجام شود . شما می توانید جهت اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن ثبت شده در سایت تماس حاصل فرمائید .

خرید و فروش انواع پیانو

فروش انواع پیانو های آکوستیک و دیجیتال

مشاوره رایگان

شما می توانید جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن ثبت شده در سایت تماس بگیرید و یا می توانید از طریق ایمیل ثبت شده در سایت با ما در ارتباط باشید .

تحویل سریع

تمامی خدمات اعم از کوک ، رگلاژ ، تعمیر و بازسازی و . . حداکثر یک نصف روز زمان خواهد برد .
خدمات ما:

کوک پیانوی شما

رگلاژ پیانوی شما

تعمیر و سرویس کامل پیانوی شما

کارشناسی جهت خرید و فروش

تماس با ما

اطلاعات تماس

سراسر کشور
تلفن:09120808851 
ساعات کاری: بدون محدودیت زمانی
تماس با کوشا پیانو
تماس با کوشا پیانو
223462505 - 021